Često postavljana pitanja

Imate pitanja? Ovdje smo da pomognemo.

Molimo vas provjerite je li Vaša kartica aktivna i je li Vaš uređaj povezan s internetom. Ako je navedeno ispunjeno, a QR kod i dalje ne možete učitati molimo vas da kontaktirate korisničku podršku na 0800 222 023.

Jednostavno otvorite My MultiSport mobilnu aplikaciju, odaberete „Moja kartica” u izborniku i kliknite na „Skeniraj karticu”. Generirat će se QR-kod koji je potrebno pokazati zaposleniku sportskog objekta, kako bi on/ona skenirao kod i registrirao posjet.

Prilikom prvog posjeta sportskom objektu s virtualnom karticom, u mobilnoj aplikaciji odaberite „Moja kartica“ i kliknite na „Potvrdi fotografiju”. Pokažite svoju fotografiju na recepciji sportskog objekta zajedno s identifikacijskim dokumentom. Osoblje sportskog objekta usporedit će fotografiju u aplikaciji s fotografijom na vašem identifikacijskom dokumentu i zatim potvrditi vašu identitet. U aplikaciji ćete vidjeti da je vaša fotografija potvrđena. Kod svakog sljedećeg dolaska u sportske objekte više nećete morati pokazivati svoj identifikacijski dokument uz virtualnu karticu.

U tom slučaju potrebno je napraviti novu registraciju na MyMultiSportu. Najprije je u aplikaciji potrebno zatražiti brisanje korisničkog računa te nakon što račun bude obrisan, potrebno se ponovno registrirati s novim brojem kartice.

Virtualnu karticu možete koristiti samo na jednom uređaju. Ako želite promijeniti uređaj na kojem koristite svoju virtualnu karticu, preuzmite mobilnu aplikaciju na novom uređaju i prijavite se svojim računom. Od vas će se tražiti da potvrdite promjenu uređaja i virtualna kartica na vašem starom uređaju prestat će raditi. Broj promjena uređaja je ograničen. Proces je jednak u slučaju krađe ili prestanka rada mobitela na kojem je postavljena virtualna kartica.

Nakon završetka procesa konfiguracije u aplikaciji dobiti ćete poruku s točnim datumom od kad možete početi koristiti svoju virtualnu karticu.

Ako već imate aktivnu karticu, vaša virtualna kartica bit će aktivna odmah nakon prebacivanja s plastične. Ako imate karticu koja još nije aktivna, ali će biti aktivna od prvog dana sljedećeg mjeseca, možete prijeći na virtualnu karticu, ali će ista biti aktivna tek od prvog dana idućeg mjeseca, kao da je plastična.

Prelaskom na virtualnu karticu plastična kartica odmah prestaje vrijediti.

Ne. S obzirom na to da MultiSport ne može koristiti nitko osim zaposlenika i dodatnog člana na čije ime i prezime je kartica izdana, broj mobitela je dodatni način provjere da će karticu koristiti isključivo ovlašteni korisnik usluge.

Da, svoju fotografiju možete promijeniti unutar mobilne aplikacije My MultiSport. Broj mogućnosti promjena fotografije je ograničen. Nakon što vam sportski objekt verificira fotografiju, nećete moći promijeniti fotografiju određeni period, stoga Vas molimo da verificirate fotografiju za koju želite da bude u aplikaciji.

Za korištenje virtualne kartice potrebno je učitati fotografiju koja će nakon potvrde pri prvom posjetu sportskom objektu bit dovoljna identifikacija za sve sljedeće posjete. Iz tog razloga, svaki sljedeći put neće biti potrebno pokazivati identifikacijski dokument.

Fotografija mora biti dobro fokusirana i morate biti jedina osoba na fotografiji, a vaše lice mora biti lako prepoznatljivo. Možete odabrati svoju fotografiju iz galerije ili uslikati novu.

To znači da je vaša kartica ili adresa e-pošte već registrirana u My MultiSport aplikaciji. Ako ste zaboravili lozinku kliknite na “Resetiraj lozinku” na glavnom ekranu da biste primili e-poruku s linkom za poništavanje lozinke.

Za korištenje virtualne kartice trebate imati izrađen MyMultiSport račun.

Ako već imate My MultiSport račun, ne morate kreirati novi, već se samo prijavite sa svojom email adresom i lozinkom. Ako nemate My MultiSport račun, kliknite na ” Izradi My MultiSport korisnički račun ” i slijedite korake za registraciju. Nakon što se prijavite na svoj račun, potrebno je dodati svoju fotografiju i broj mobitela.

Svi MultiSport korisnici koji imaju aktivnu zaposleničku ili dodatnu karticu mogu koristiti virtualnu karticu. Za korištenje virtualne kartice potrebno je preuzeti mobilnu aplikaciju MyMultiSport i slijediti korake za postavljanje virtualne kartice.

Nije moguće imati aktivnu virtualnu i plastičnu MultiSport karticu istovremeno. Nakon prelaska na virtualnu karticu, aktivna plastična kartica odmah će postati neaktivna.

MultiSport je revolucionarni program nagrađivanja zaposlenika. MultiSport programom motiviramo zaposlenike na zdrav i aktivan život kroz pogodnosti koje im omogućavaju korištenje različitih sportskih sadržaja na području cijele Hrvatske. MultiSport kartica temelji se na mjesečnoj pretplati i korisnicima omogućava pristup svim sportskim objektima u MultiSport mreži Partnera.

Osim za rekreaciju i opuštanje u mnogobrojnim sportskim objektima, karticu je moguće koristiti u bilo kojem SportBox objektu uz prethodnu rezervaciju termina. Svaki korisnik może uživati i Loyalty program za svakodnevnu povoljniju kupnju po cijenama nižim do 50 % u kategorijama sportske opreme, zdrave hrane i dodataka, wellness i wellbeinga, te kulture i zabave.

Faktura se generira jednom mjesečno i šalje se poslodavcu putem sustava eRačuna.

Ako odaberete model financiranja u kojem kao poslodavac snosite sav ili djelomičan trošak cijene kartice, na taj ste iznos dužni platiti doprinos obzirom na to da se radi o neoporezivom trošku, te si tvrtka ne može umanjiti poreznu osnovicu na iznos doprinosa na karticu.

Ako odaberete model gdje zaposlenik snosi cjelokupan trošak kartice, isti se s uključenim PDV-om obustavlja na neto plaći zaposlenika bez naknadnih troškova.

Redovan rok za podmirenje fakture je do 15. dana u mjesecu.

Za više informacija kontaktirajte nas.

Svaki aktivan korisnik može naručiti jednu karticu za svog dodatnog člana. Dodatni član treba imati navršenih 18 godina i može koristiti svoju MultiSport karticu za sve što i zaposlenik. Dodatni član je vezan uz karticu zaposlenika i ne može se prebacivati na drugog. Naplata dodatne kartice se vrši obustavom na plaći zaposlenika.

Javite nam se na kontakt formu nakon čega ćemo Vas povratno kontaktirati u najkraćem mogućem roku. Nudimo čak 5 modela financiranja ovisno o Vašim potrebama i mogućnostima.

Suradnja uključuje minimalnu administraciju i maksimalno partnerski odnos.

Nakon uspostave ugovorne suradnje dobivate pristup klijent zoni za upravljanje karticama svih korisnika, a na raspolaganju Vam stoji i Vaša kontakt osoba, dok je korisnicima na raspolaganju korisnička podrška.

MultiSport kartica je benefit koji isključivo poslodavac može omogućiti svojim zaposlenicima. Svakom korisniku kartice je na dnevnoj bazi omogućen jedan ulazak u sportski objekt za opuštanje i vježbanje diljem cijele Hrvatske te isprobavanje širokog spektra aktivnosti.

Ako promijenite poslodavca, isti Vas je dužan deaktivirati ili se za deaktivaciju možete javiti samostalno s obzirom na to s da više niste njegov zaposlenik. Za nastavak korištenja MultiSport kartice kod novog poslodavca bit će potrebno naručiti novu MultiSport karticu. Mogućnost nastavka korištenja MultiSport kartice kod novog poslodavca kao i uvjete korištenja molimo provjerite s istim.

Ne. MultiSport kartica je neprenosiva i glasi na ime i prezime zaposlenika te je samo osoba na čije ime kartica glasi ima pravo koristiti. U slučaju nepoštivanja pravila, Benefit Systems d.o.o. ima pravo obustaviti članstvo MultiSport korisniku.

Molimo Vas da mogućnost i uvjete naručivanja dodatnih kartica provjerite sa svojim poslodavcem, odnosno odjelom ljudskih resursa. Ako je poslodavac ugovorio mogućnost dodatnih kartica moći ćete naručiti jednu dodatnu karticu za punoljetnu osobu.

Ako aktivna MultiSport kartica nije uspješno registrirala posjet preko POS uređaja sportskih objekata koji se nalaze u našoj mreži Partnera, molimo Vas da nas odmah kontaktirate iz sportskog objekta kako bismo provjerili ispravnost i valjanost kartice te POS uređaja na broj telefona: 0800 222 023. Radno vrijeme Korisničke podrške u ovom slučaju je svaki dan od 07:00 – 22:00 sata.

Duplikat kartice šalje se poštom na adresu poslodavca. Nova MultiSport kartica bit će dostavljena u roku od 7 radnih dana od dana zaprimanja zahtjeva od strane Vašeg poslodavca. Ako želite, svoju novu MultiSport karticu možete preuzeti i na našoj adresi ureda: Heinzelova 44, 1. kat, MultiSport tijekom radnog vremena ureda. Molimo vas da osobno preuzimanje MultiSport kartice napomenete prilikom prijave gubitka svome poslodavcu. Osobno preuzimanje moguće je u roku 2 radna dana od dana zaprimanja zahtjeva od strane poslodavca.

U slučaju gubitka MultiSport kartice molimo Vas da u roku od 24 sata kontaktirate svog poslodavca, odnosno odjel ljudskih resursa i prijavite gubitak kartice. Vaš poslodavac će nam poslati zahtjev za izradom nove kartice. Dok ne zaprimite duplikat kartice, ne možete koristiti MultiSport program. Prvi gubitak kartice se ne naplaćuje, a svaki sljedeći duplikat se naplaćuje 6,64 EUR + PDV.

Status svoje MultiSport kartice možete provjeriti u MyMultiSport aplikaciji. Upute za preuzimanje i registraciju možete pronaći na linku. Osim u aplikaciji status možete provjeriti sa svojim poslodavcem, odnosno odjelom ljudskih resursa ili s Korisničkom podrškom Benefit Systemsa d.o.o. od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati putem email-a: kontakt@benefitsystems.hr. U mailu obavezno navedite broj Vaše MultiSport kartice.

Ako ste zaprimili novu MultiSport karticu, datum aktivacije je naveden na samoj kartici iznad trake za potpis.

Ako želite aktivirati ili deaktivirati svoju karticu molimo Vas da se javite poslodavcu, odnosno odjelu ljudskih resursa. Aktivacije i deaktivacije kartica vrši isključivo sam poslodavac. Rokove za aktivaciju i deaktivaciju kartica molimo Vas provjerite sa svojim poslodavcem.

Multisport karticu možete zatražiti isključivo preko poslodavca koji je s nama sklopio ugovor, a čiji ste zaposlenik. MultiSport karticu ne možete zatražiti kao fizička osoba.

Popis klijenata koji su dali privolu da se njihovo ime komunicira možete vidjeti na referentnoj listi. Ako se Vaš poslodavac ne nalazi na toj listi ne mora značiti da nije naš klijent, već nije dao privolu da se javno komunicira tako da Vam predlažemo da ovu informaciju provjerite direktno s poslodavcem, odnosno odjelom ljudskih resursa.

MultiSport kartica glasi na ime zaposlenika, stoga je prilikom dolaska u sportski objekt uz MultiSport karticu uvijek potrebno predočiti osobnu iskaznicu ili drugi identifikacijski dokument koji sadrži fotografiju. Osim plastične MultiSport kartice, korisnik može koristiti i virtualnu karticu. Sve detalje o virtualnoj kartici pronađite u izborniku Virtualna kartica.

MultiSport karticom možete odabrati jednu aktivnost dnevno u jednom sportskom objektu koji se nalazi u našoj mreži Partnera. To znači da svaki dan možete isprobati neku novu aktivnost! Osim sportskih objekata, MultiSport Vam osigurava popuste kod brojnih Loyalty Partnera.

Sklapanje Ugovora o suradnji je obvezno. Možete očekivati jednostavna i transparentna pravila i uvjete suradnje.

Uvjete ulaska u MultiSport program dogovarate direktno s našim timom iz odjela Partnera. Svakom Partneru pristupamo individualno te kreiramo ponudu sukladno mogućnostima i programu koji Partneri nude.

Drago nam je što se želite priključiti našem programu! Naš tim zadužen za Partnere stoji Vam na raspolaganju. Molimo Vas da posjetite našu rubriku za Partnere i kontaktirajte nas. Naš tim će pregledati Vaš zahtjev te ćemo Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.